Pagina's

maandag 8 maart 2010

Heb al volgers wat vind ik dat leuk zeg!

Heel erg leuk om gelijk na het opzetten van je blog al volgers te hebben! Daar wordt ik zo enthousiast van, dat ik dacht maar even plaatsen wat ik het weekend heb zitten freubelen. Samen met mijn oudste dochter een groot deel van het weekend kaartjes zitten maken. Geweldig leuke stempels vind ik dit van Mo Manning. Papier is van SEI en ik heb heerlijk met de Copics zitten oefenen! Het is niet altijd even gemakkelijk maar vind het zo leuk om te doen. Ik heb al een paar workshops bij Angelique gevolgd  http://mijnkaartenhoekje.blogspot.com/ dacht plaats gelijk haar link maar! Vind ze vast niet erg, daar heb ik zoveel geleerd! Ik zie alweer uit naar de volgende workshop!

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat 'n mooi kaartje en zó mooi ingekleurd!
    (ben ook nog steeds aan het oefenen hoor)

    Liefs Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Agnes voor je lieve reactie! Blijf ook oefenen hoor. Het inkleuren met rood vind ik nog steeds heel moeilijk!

    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne