Pagina's

zondag 30 mei 2010

Copic certificeringsdag Apeldoorn

Gisteren ben ik naar de Copic Certificeringsdag geweest in Apeldoorn. Voordat ik me hier voor op gaf bij Gek Op Copic heb ik eerlijk gezegd even getwijfeld omdat het geen goedkope dag is, maar geloof mij het is het geld dubbel en dwars waard!!! We hebben een prachtig Copic Certificatie Handboek ontvangen met een schitterend pakketje daarbij met allerlei Copic artikelen die we ook allemaal gebruikt hebbben tijdens de dag. Daarnaast nog een mapje vol met stempelafdrukjes om heerlijk mee aan de slag te gaan. Ik vond het een van de leukste workshops waar ik tot nog toe geweest ben en heb er echt een geweldige dag gehad. Ook de sfeer was helemaal super! We werden ontvangen met koffie, thee en wat lekkers erbij. In de ochtend hebben we eerst wat uitleg gehad over het een en ander. Over de Copics zelf, over de blender nooit geweten dat je daar zoveel mee kunt doen, over de kleurencombinaties enz...Heel erg leerzaam moet ik zeggen. Daarna hebben we heerlijk kunnen eten, er stond een warm en koud buffet voor ons klaar! In de middag 3 fantastische workshops kunnen volgen, waar we ook weer veel van opgestoken hebben. Veel tips gekregen! De dames Diny, Agitte, Annie en Dorathe hebben zoveel tijd erin gestoken en dat hebben we kunnen merken ook. Nogmaals heel erg bedankt voor deze geweldig leuk dag! Mocht er ooit een vervolg op komen dan ben ik zeker weer van de partij!




Nog even mijn certificaat laten zien natuurlijk!
Copic Certificatie Handboek met de Copic materialen die we er ook bij gekregen hebben.

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je certificaat. Super hoor, ik vind het toch een beetje te duur maar misschien komt het nog eens

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja gezellig was het en ook zeer leerzaam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je certificaat, en supers dat jullie het zo gezellig hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het was ook echt een gezellige dag ik zal het zo weer over doen

    gr marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! super hoor dat het een geslaagde dag is geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het behalen van het certificaat. En fijn dat je zo hebt genoten.
    xx Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo genoten hebt, wij hebben het ook super naar ons zin gehad. Bedankt voor je leuke berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je certificaat! Ik hou het bij mijn potloden..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je certificaat en ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Yvonne dat ziet er inderdaad de moeite waard uit! Ik begin nu ook te twijfelen om het een keertje te doen! Ik vond het nl. ook wat aan de dure kant!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even zo want ik heb jouw mailadres niet bij de hand.
    Je knut mijn boekje hier kopen. http://www.boekenroute.nl/gasten/gtn1Boek.aspx?BoekID=21919

    Groetjes Agitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jee Yvon, helemaal om voor de copics dus.
    Gefeliciteerd met je diploma en leuk om je verslagje te lezen hoe het geweest is.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HOI GEFELICITEERD MEID MET JE DIPLOMA....

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne