Pagina's

donderdag 26 augustus 2010

Gastdesigner voor Create4fun

Afgelopen maand ben ik gevraagd door Create4fun om een keer gastdesigner te zijn. Ze hebben hele mooie digistempels van bloemen te koop en ik ben gevraagd hier mee aan de slag te gaan.  Mijn eerste bloemenkaartje staat dan ook op het blog van Create4fun, natuurlijk ben ik daar helemaal trots op!! Vind het geweldig leuk om te doen. Binnenkort volgen er nog een paar kaartjes met deze bloemen. Zou het heel leuk vinden als jullie op het blog van Create4fun mijn kaartje gaan bekijken en laten weten wat jullie ervan vinden. Hier laat ik jullie er een klein stukje van zien!



7 opmerkingen:

  1. Deze "kleine" stukjes beloven veel moois!
    ik ga een kijkje nemen.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit Yvonne!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd en succes met je werk , hij is hartstikke mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik hier zie belooft veel goeds dus ik ga gauw een kijkje nemen.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben even gaan kijken en wat is hij
    schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love those colors and sentiment!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had 'm al gezien Yvonne, en je kaart is prachtig geworden.
    Zo zie je maar weer eens dat je niet altijd een 'cute'stempel hoeft te gebruiken om tot een prachtig eindresultaat te komen:D!
    En superleuk dat je gastdesigner bent bij ons!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne