Pagina's

zaterdag 4 september 2010

Weekje er tussen uit!

We gaan er even een weekje tussen uit! Dit jaar hebben we vrij laat vakantie, dus het wordt tijd. We gaan even lekker bijkomen en veel wandelen in Duitsland. Ik kan met een gerust hart weg want er blijft nog een goede oppas hier thuis! Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken en de katten Buddy en Donna zijn er ook heel blij mee. De 13e zijn we weer terug! Fijn weekend allemaal en nog eens extra bedankt voor alle leuke en lieve reacties de jullie toch steeds weer achterlaten.

liefs Yvonne

12 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie en geniet
    er maar lekker van

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Geniet ervan!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele fijne vakantie, en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk Yvonne en geniet ervan!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vakantie! Geniet ervan.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijne vakantie, ik wou dat ik vrij had, echt vakantie eerst in december

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne vakantie Yvonne en heerlijk genieten!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet maar van je fijne vakantie!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent al lang en breed weg.....maar hoop dat je al een paar fijne dagen hebt gehad en voor de komende nog veel plezier......
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Yvonne,
    Je bent nu aan het genieten van je vakantie!
    Ben even afwezig geweest maar heb je laatste creaties bewonderd en ze zijn weer prachtig.
    Ga je naar de workshopdag van hobbystempels?
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad , Yvonne. Volgens mij heb je al weer gekleurd , want ik zag een mooi creatie van je op het blog van Create4Fun. Prachtig !! Ik ga ook weer naar de workshopdag van Hobbystempels ; zie ik je daar ? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne vakantie, en je hebt een prachtige kaart gemaakt, die bloem lijkt wel echt, zo mooi gekleurd, gr marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne