Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Man of the match!

Nog een kaartje gemaakt met de super leuke stempelset van Forever Friends, The good life verkrijgbaar bij Scrap&More. Deze keer de voetballer gebruikt. Leuke van zo'n set vind ik dat er allemaal bijpassende stempeltjes inzitten waar je leuke tafereeltjes mee kunt maken.
Mannenkaartjes mogen wel een beetje stoer zijn, dus heb er een vrij strak kaartje van gemaakt.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey. Echt een schitterende papierlijn.
Gekleurd heb ik met de Copic Markers.
Voor mijn 50e verjaardag heb ik een Copic Airbrush System gekregen.  Ik ben daar zo blij mee, deze wilde ik al zo lang heel graag hebben!!! Voor de eerste keer er nu ook gebruik van gemaakt op een kaartje. Rond de afbeelding van het voetballertje en bij nr.1. Geeft echt zo'n mooi effect. Nu nog even gaan ontdekken wat ik er nog meer allemaal mee kan gaan doen. Maar dat gaat vast wel goed komen!

Verder wil ik jullie allemaal een heel fijn en zonnig weekend toe wensen!

Liefs Yvonne

29 opmerkingen:

  1. prachtige mannen kaart en een super verjaardagskado , het gaat al soed zo te zien, prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gedaan ,en dat oefenen zit wek snor,
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, stoer kaartje! Heel leuk stempeltje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart weer geweldig Yvonne, en wat zijn ze toch leuk die Forever Friends.
    Geniet van het weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous Yvonne. I love these teddy's and your colouring is perfect. Great layout and the papers are a fab choice too.

    Enjoy your weekend
    Love Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gaaf stoer mannenkaartje Yvonne!! Leuk zijn de stempeltjes.
    Een prachtig kado heb je gekregen voor je verjaardag.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi yvonne

    wat een superrrrrr gaaf kaartje!

    erg mooi papier en een super leuk stempeltje en weer mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje! Schitterend papier hoor!!
    Wat leuk dat je een airbrush hebt gekregen, zou er zelf ook heel blij mee zijn!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Yvonne,
    Mannen kaarten zijn eigenlijk helemaal niet mijn ding (om te maken dan hè) Maar ik vind deze echt super! Lief en toch stoer!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk stempelsetje hè? Ik heb hem laatst ook van mijn dochter gekregen. Heb al wel een kaartje gemaakt met het vissende mannetje, maar nog niet met deze. Leuk joh die airbrush. Ik heb hem ook al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Nu ben ik morgen jarig en ik ... ik krijg hem ook voor mijn verjaardag! Kijk er wel naar uit. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke stoere kaart heb je gemaakt, mooi ingekleurd,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ben je heerlijk verwend Yvonne!!
    Geweldig kaartje, geeft wel een mooi effekt, met dat brushen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart! Hele mooie vorm en wat een schattige afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Yvonne,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en een super model.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat een super mooi kaartje en
    van dat leuke stoere papier heb je er
    voor ge ruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig cadeua Yvonne! Daar ga je vast veel plezier van hebben. Je kaart is lekker stoer. Hele mooie stempel, leuke tekst en het papier wat je hebt gebruikt is prachtig.
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Yvonne, wauw wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt! Pracht kleurwerk ook weer en wat gaaf zeg je airbrush!! Heel veel plezier ermee maar dat zal best gaan lukken, hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een geweldige kaart zeg!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. vind je kaartje prachtig.
    en mooi hoor dat achtergrond.
    is het moeilijk? of valt het wel mee.
    wat een super gaaf verjaardags cadeau zeg

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is die geweldig!! En het papier is ook super!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi naamgenootje,

    Wat een prachtige kaart is dit voor een man/jongen. Erg leuke stempel en je hebt hem super ingekleurd en de afwerking vind ik helemaal super. Echt een goed voorbeeld van een mannenkaart. (vind het zelf altijd zo moeilijk)

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello Yvonne really cute catd you have here, love the image and great copic coloring!

    Hugs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben jij ff lekker verwend. Geweldige kaart heb je gemaakt hoor. groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ga je eerst feliciteren, en met je verjaardag en dan met je geslaagde mannelijke kaart, zo leuk en ook ik ben fan van de forever friends, jummie die knuffel beren hoor...super sweet kaartje....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Yvonne , ik ben jaloers !! Jij hebt de airbrush....En wat een schattige toch stoere kaart heb je gemaakt. En je hebt je blog veranderd : Mooi ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Yvonne! This is too precious! Great papers for a guy!! Your coloring is so gorgeous too!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt de kleuren passen prachtig bij elkaar. Ik kwam via via op je blog en ben meteen volger geworden.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi sweetie, wow the colours are stunning, big hugs love pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel erg leuk geworden, Yvonne!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne