Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Blogpauze

Omdat we lekker op vakantie gaan vannacht, las ik maar even een blogpauze in. Vandaag alles inpakken voor vertrek naar het zonnige Votsalakia in Samos!

Dacht even een paar  fotootjes om jullie ook in de sfeer te brengen!!!


Ziet er wel heel gezellig uit vind ik zelf, dus dat moet helemaal goed gaan komen.


Voor iedereen die ook net als wij nog op vakantie gaan, wens ik heel veel plezier en een heel fijne tijd toe!

Voor deze twee hebben we oppas in huis, zeg nou zelf die kun je toch zomaar niet achterlaten, zodat we met een gerust hart kunnen vertrekken!!

liefs Yvonne

18 opmerkingen:

  1. Oooohhh dat ziet er geweldig uit zeg!!! Heerlijk!! Heel veel plezier en goeie reis!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie, zo te zien gaat dat wel goed komen!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wachttttt.... Ik ga met je mee hihii.... zou zo mijn koffer weer gaan pakken hoor;) Meis, geniet er saampjes van, en wens jullie een hele fijne tijd!! tot snel weer hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat ziet er wel heel gezellig uit dus dat is genieten volgens mij dus een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker samen van en voor die twee zal zeker goed gezorgd worden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow dat ziet er super uit!!!! Een hele fijne vakantie en geniet er lekker van.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat ziet er heerlijk uit!
    Geniet lekker van je vakantie!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne , ik wens jullie een hele fijne vakantie !! Geniet ervan. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél gezellig!!
    Lekker eten, lekker drinken.... :)
    Fijne vakantie Yvonne. Geniet er van!!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Yvonne, veel plezier en lekker genieten, datzal wel lukken als ik de plaatjes zien. We zullen je lieve reacties op de blogs missen. Groet Diny (vanaf mijn vakantieadres)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Yvonne

    Dat ziet er geslaagd uit hoor.
    Mag ik mee als theelepel vrouwtje ik zal zoet zijn.
    Ik wens jullie een heerlijke vakantie.
    En inderdaat Yvonne voor die lieve beesjes moet ook iets geregeld worden.
    Ik zeg maar zo als het voor mijn beesje niet goed geregeld is dan ga ik niet weg.
    Een hele plezierige vakantie.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er geweldig uit Yvonne!! 'k Wou dat ik meekon...
    Een superfijne vakantie en geniet ervan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijne vakantie geniet er van en tot in sepember

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne vakantie, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je een heerlijke vakantie, maar dat gaat vast wel lukken zo te zien. Geniet ervan!!
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, nou ben ik best wel een beetje jaloers hoor. Nee, zonder gekheid, dat ziet er supers uit. Geniet er heerlijk van.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier zijn wij ook geweest...ook in dit hotel :) Je ziet zelfs onze kamer op een van de foto's! Wij hebben hier een topvakantie gehad, hopelijk jullie ook.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooow ziet er heerlijk uit Yvonne!!
    Heel fijne vakantie en geniet er van.
    Dat zullen jullie 2 thuisblijvers ook vast hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne