Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Challenge augustus Scrap&More

De maand augustus is vandaag begonnen. Voor mij nog een paar weken en dan mag ik ook gaan genieten van een vakantie. Moet zeggen heb er zin in. De uitdaging voor deze maand is "gebruik de sketch". De sketch vind je onderaan dit bericht.
Dit is mijn voorbeeld kaartje.
De materialen die ik hiervoor gebruikt heb zijn:
SF-2 Stacker Flower Doily van Cheery Lynn
Paris Night (de kat)
Ingekleurd met Copic Markers.
Op het Scrap en More blog, kun je uiteraard de kaartjes van mijn collega dt'ers bewonderen!
Ook kun je daar de spelregels voor deze challenge vinden. 
Dan nu de sketch. 
Wens jullie heel veel succes! Voor al degenen die op vakantie zijn, geniet er lekker van!!!

liefs Yvonne

15 opmerkingen:

  1. ohhh wat gaaf Yvonne ! Leuk hoe het katje naar Tilda kijkt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous, Yvonne! I love the soft colours of your card, beautiful colouring and the flower is fantastic! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooi kaartje kom je ook eens een kijkje nemen op mijn blog http://hetscraphoekje.blogspot.be


    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Yvonne.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Yvonne!! Zo mooi ingekleurd ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieg en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Yvonne, wat een schitterende uitvoering heb je ervan gemaakt! Prachtige kaart zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart en ook een leuke sketch!! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous Card Yvonne, this is on my wish list...Love her stamping! Great colors and love all your accents too!

    HUgs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Brilliant card Yvonne - I love this image how cute is it that she is stamping a tiny image of herself!

    Thank you so much for dropping by and leaving me some lovely comments, they are very much appreciated.

    Have a great week.

    Toodle Pip

    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Yvonne , prachtig kaartje !! Moeilijke sketch hoor .... ik ben niet zo van de sketches. Dan kan ik niet los gaan. Maar misschien ga ik het toch proberen. Zie ik je nog in Den Bosch ?? Ik ga vrijdag. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne