Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Tilda with two little gifts


Ja, ik ben eindelijk begonnen aan mijn kerstkaartjes! Geloof het of niet maar dit is pas de eerste die ik gemaakt heb dit jaar. Voor dit kaartje heb ik de Magnolia stempel. Tilda with two little gifts gebruikt. De kaart is gemaakt met het scrappapier van Papermania, Home for Christmas.
Ik heb een mal gebruikt van Noor, een vriendin van mij had deze dubbel en was zo lief om deze aan mij cadeau te geven!! Dus ik voelde me weer een echte geluksvogel!!!
Het houten hartje onder Tilda heb ik bewerkt met Ranger Crackled paint, Picket fence. Daarna lekker ingesmeerd met Ranger Stickles in de kleur rood. Ook de bloem heb ik hiermee bewerkt. 
Nog wat wit bolletjes lint gebuikt, wat knoopjes en een stukje verbandgaas. 
Ingekleurd heb ik met de Copic Markers.

fijne dag, 
liefs Yvonne


28 opmerkingen:

  1. Your card is gorgeous, Yvonne! Fantastic colours and colouring and I love the layout! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauh het is een beauty, maar een beetje gas geven moet je wel, het is niet meer zo lang

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Yvonne! Ook zo mooi ingekleurd :)
    Zo'n vriendin moet je koesteren, dat doe ik ook! Hahaha
    Leuk dat je op mijn blog bent geweest.
    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje en hele mooie kleuren. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, die van jou is ook mooi, Yvonne! Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwwwww prachtige kaart heb je gemaakt. super.!! Grpetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Yvonne, als ze allemaal zo mooi gaan worden verheug ik me nu al op de rest!!! Wat een plaatje en wat is ie weer mooi ingekleurd!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje zeg, schitterend kaartje!!!!
    Je eerste nog maar??? Oeps... hoeveel "moet" je er maken??
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi.

    Je eerste kerstkaart is een plaatje. Mooi


    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterend kerstkaartje en wat lief van je vriendin,maar dat verdien je ook. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou deze eerste kerstkaart is echt geweldig geworden. Beloofd wat voor alle andere!! :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kerstkaartje Yvonne!

    groetjes en fijn weekend!
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaart! Wat een chique kleuren combi met het grijs erbij! Ook prachtige details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Yvonne!! Gaaf ook met het crackled paint! Mooie kleuren!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Yvonne!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart is dit Yvonne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is weer prachtig Yvonne. Super mooie kleurtjes.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita, Ik ben door omstandigheden lang niet op jouw blog geweest maar daar gaat verandering in komen hoor. Wat een prachtige kaart is dit zeg en de kleuren die je gebruikt heb zijn super. Ik zou zelf niet zo snel voor grijs/rood gaan maar het is een mooie combinatie.
    Ik ben zelf een nieuwe blog begonnen, "Homemade by Joke". Mijn oude blog doe ik niets meer aan/mee. Ik ga je gelijk weer op de blogrol zetten van mijn nieuwe om alles wat je maakt weer te kunnen volgen :-).
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik bedoel natuurlijk Yvonne zat met mijn gedachten een beetje bij mijn zus Anita ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OMG Yvonne this card is a winner!!! Love this Tilda and the paper choices are perfect!!!Take care!!

    Hugs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi Yvonne! Ik vind deze warme kleur rood ook prachtig, echt een top kaart!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Yvonne , nou je eerste kerstkaart is goed gelukt hoor !! En prachtig in het rood .... Wat heb je dat hart mooi bewerkt. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous Christmas card Yvonne.
    (I have managed to make 3 cards so far..but I don't think I will get so many more made before the big day arrives)
    Beautiful colouring of Tilda, and the paper designs are fabulous.

    Big hugs
    Elaine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart weer zeg, super mooie kleuren en deteils, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is weer echt superssssss mooi zeg Yvonne! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne