Pagina's

donderdag 5 september 2013

Tilda and her cat

Dutch Doobadoo stencil  bricks, art.nr: 470.715.002
Dutch Paper Art lantaarns, deze zullen binnenkort verschijnen.


Verder heb ik gebruikt, 3-d pasta, embossingpoeder, Pan Pastel en Copic Markers. 
Maar je kunt de Magnolia's natuurlijk in kleuren met wat je zelf prettig vindt. 
In een van de vorige berichten op het blog van Dutch Doobadoo staat een heel handige tutorial van Diny Sprakel hoe je deze mooie muur kunt bouwen. 


Nog even een close up van de prachtige Dutch Paper Art lantaarnpaal!


Tot de volgende keer!



6 opmerkingen:

  1. Superleuk gemaakt, superleuk dat katje op de stenen muur, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Yvonne!
    IK had net het bericht gelezen van jullie gezellige en leerzame dag!
    Heel erg leuk!!!!
    Was vanmorgen al in verschillende webwinkels op zoek geweest naar de lantaarns maar die moeten nog komen...
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.....gaaf, Yvonne!!
    Ik vind het muurtje zoooooooo leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf geheel, super!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Yvonne , ik ben al even niet hier geweest .... wat een gave dingen zie ik toch. En je hebt het maar druk volgens mij : Pan Pastel-docent , Dutch Doobadoo. Erg leuk allemaal ; maar uhhhhh .... denk je goed aan jezelf ? Liefs , Christa. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne