Pagina's

maandag 20 april 2015

HobbyVision challenge 38



Vandaag alweer Challenge nummer 38 bij HobbyVision. 

Voor de maand april is de Challenge Voorjaar, hier kun je alle kanten mee op toch?

Hieronder vind je mijn kaartje. Ik heb een paperpad gebrukt van Studio Light.
Het kleurwerk heb ik gedaan met PanPastel. Later in de week zal ik mijn kleurwerk nog wat verder toelichten op het blog van Colourstock.



De spelregels voor de challenge kun je nalezen op het blog van HobbyVison.
Ik zou zeggen doe gezellig mee, je kunt er een leuke prijs mee winnen!
Ik wens iedereen die mee doet heel veel succes!







4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en geweldig mooi gekleurd Yvonne!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Eindelijk" weer een " normale" kaart Iet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Yvonne, I like the sweet image and the lovely colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good morning sweetie, all I can say is WOWZERS!! :0) hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne