Pagina's

zondag 28 juni 2015

Passion flower

Als ik dit bericht schrijf bedenk ik me dat het alweer bijna juli is! Ik vind de weken voorbij vliegen. Hoe snel gaat de tijd als je heerlijk zit te kleuren. Zouden we daar niet allemaal meer tijd voor willen hebben?

Voor de deze kaart heb ik een stempel gebruikt van Sheena. Deze heb ik afgedrukt met Versafine Onyx Black. Hier kun je mooi je gedetailleerde stempels mee afdrukken.


Het inkleuren van deze bloem heb ik gedaan met een waterpenseel. Ik vul deze niet maar gebruik er net als met gewone penseeltjes, een klein potje met water bij. 
Na het inkleuren van de bloem heb ik deze uitgeknipt. Fixeren was niet nodig omdat ik met water erbij ingekleurd hebt. Ben je bang dat het toch nog afgeeft, fixeer dan alsnog.
De randen van de uitgeknipte bloem heb ik wat zwarter gemaakt met de Copic Multiliner 1.0 zodat je de witte randen na het uitknippen niet meer ziet. 


De kleur trekt wel wat in je waterpenseel maar deze geeft na het uitspoelen niet meer af en je kunt zo verder met een ander kleurtje. Ik heb een Derwent waterpenseel gebruikt nummer 1. 

Voor de passiebloem heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
220.5 PanPastel Hansa Yellow 
270.5 Yellow Ochre
660.3 Chrom.Ox. Green Shade
430.3 Magenta
430.1 Magenta Extra Dark
470.5 Violet


Voor de achtergrond heb ik een scriptstempel gebruikt ook van Sheena. Deze afgedrukt met Versamark en heel licht met PanPastel Pearlescent Violet, 954.5 ingewreven. 
Daarbuiten om wilde ik het wat donkerder hebben en heb ik de 470.3 Violet Shade gebruikt.
De rand van de kaart heb ik nog wat aangezet met de 430.1 Magenta Extra Dark zoals je met een inktpad zou doen. 

Op de passiebloem heb ik nog wat zwarte stipjes en streepjes benadrukt met een Atjou Spica pen. 
De kaderstans is van MFT en de mooie tekst hoort bij de passiebloem. 

liefs en een fijne dag vandaag!







5 opmerkingen:

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne