Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Flowers


Wat ben ik blij met mijn MDF envelop mal, art.nr.465.655.001 van Dutch Doobadoo. Wat is er nu leuker om zelf een envelop te maken die perfect bij je zelfgemaakte kaartje past!


Op de strook op mijn kaartje heb ik twee verschillende Dutch Doobadoo stencils gebruikt:
Fabric, art.nr: 470.715.007
Flower, art.nr: 470.715.00 Met Pan Pastel en in het hart van de bloem en op de bloem zelf nog een tweetal Molotow markers gebruikt. Die geven vaak net dat beetje extra aan je kaart.


Op de envelop nog even een van de bloemen van de kaart terug laten komen. Zo heb je een mooie bijpassende envelop bij je kaart!


Hoop dat jullie het leuk vinden!






6 opmerkingen:

  1. Prachtig om een bijpassende envelop te maken. Je kaart en de envelop zijn schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Yvonne!!
    Altijd leuk om een bijpassende envelop bij de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvonne!! Heel erg leuk zo'n bijpassende envelop!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart zeg! En helemaal top dat je enveloppe er bij past en dat je de bloemetjes hebt laten terugkomen. Ik vind het ook altijd heel leuk om mijn enveloppe er bij te versieren. Dat maakt het toch nét ietsje persoonlijker he! (ook al wordt die daarna gewoon weggegooid, het is de gedachte die telt :))
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad super mooi.
    Leuk die envelop ook zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne