Pagina's

dinsdag 23 november 2010

Tealight card

Heb eindelijk mijn tealight card af!! Dit was een workshop gegeven door Nicolet op de dag van Hobbystempels. Het patroon kun je vinden bij StampArtic. Op deze site staan nog veel meer leuke tutorials.
Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven en er een Magnolia stempel op verwerkt. Deze stempel doet mij denken aan toen mijn zoon Dennis en oudste dochter Linda nog klein waren. Dus deze stempel moest ik gewoon hebben!!! Ik heb foto's van ze waarop ze elkaar zo heerlijk konden knuffelen!! Maar ja kleintjes worden groot, zullen we maar zeggen!
Ik heb dit keer gekleurd met mijn Prisma potloden. Deze potloden (en ook de Derwent verwacht ik) kleuren fantastisch fijn op het Copic Blending papier!! Dit papier kun je kopen bij Scrap&More.
De achtergrond heb ik beinkt met Distress inkt, vintage photo en er een tekststempel overheen geplaast. Vind dat zelf wel leuk.

De binnenkant van de kaart heb ik eenvoudig gehouden.

Op de achterkant van de label kun je uiteraard nog wat tekst schrijven. Ik heb er vanille kaarsjes in gedaan. Die vind ik zo lekker ruiken!
Nog bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaartje!
Fijne avond!


27 opmerkingen:

  1. wauh hartstikke mooi, is schitterend gelukt, mijn neefje en nichtje houden zich ook zo vast, als ik tijd heb moet ik er ook een kaart meemaken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohh meis wat super zeg!! en heerlijke kleuren heb je gebruikt, geweldig! ben het zelf net aan het maken maar dan als babykado, zal opschieten dan kun je het zien hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw uitvoering is ook mooi geworden , Yvonne ! Die stempel is idd. zooooooo schattig. En ja , wat worden ze snel groot , he. Waar blijft de tijd. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww, die ziet er gaaf uit Yvonne !!! Schitterende kleuren en een heel mooi afdrukje !

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! This is so beautiful Yvonne and would make such a wonderful gift.
    Such pretty colours too.

    Love Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Oooohhh wauw die is écht heel mooi!!! Ik wil ze ook voor kerst gaan maken voor de familie, gaat nog wel een hoop tijd inzitten denk??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat een schatje, prachtig in die kleurtjes en dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat geweldig, heb net precies zo'n kaart/doosje gemaakt, staat te drogen bij mij....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw...wat een supermooi kaartdoosje Yvonne!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Yvon wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt!
    Schitterende warme kleuren combinatie, een heel mooi geheel!
    (mijn lijstje wordt steeds langer...)

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie heb je er
    weer van gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whauww, deze is echt geweldig leuk, supermooi gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je theelicht kaart is prachtig! Hele mooie kleuren, mooi papier en het stempeltje is echt een schatje.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is helemaal super geworden Yvonne! Heel mooi en lekker met die geurende kaarsen!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele gave teacard, prachtig geheel en mooie kleuren bij elkaar.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dit ziet er super mooi uit!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige tealight card geworden. En de stempel is idd cute.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schitterend gemaakt Yvonne,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend mooi geworden, Yvonne.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje Yvonne. Erg mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Owwww Yvonne..deze is zoooo gaaf!! Die stempel is ook zo leuk. Geweldig leuk kaartje is het geworden. En bedankt voor de tip over het copic papier. Ik kleur zelf nog steeds met mijn prisma en Derwente op correspondentiekaartjes van de HEMA, maar ik blijf het lastig kleuren vinden.
    Dus ik ga het zeker eens proberen met dat papier van jou.

    Een gezellig weekend en tot de volgende kwebbel;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het is een geweldige creatie!!!

    En inderdaad het stempeltje is gewoon super!! Die zou ik ook wel willen hebben.....

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, ik heb iets op mijn blog staan voor je. Als je het leuk vind, mag je hem meenemen, maar voel je zeker niet verplicht hoor. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart. Erg mooi gekleurd!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yvonne,

    Stuur mij even een mailtje naar sales@pronty.nl over het kaartje wat je gemaakt hebt met de Digi Stempel Amba.

    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne