Pagina's

vrijdag 3 december 2010

Workshop Aquamarkers bij Scrap&More

Heb mijn boekje afgemaakt deze week van de workshop kleuren met Aquamakers die ik gevolgd heb bij Angelique van Scrap&More. Ik heb daar al heel wat workshops gevolgd en het is iedere keer weer geweldig leuk, ik kan het jullie zeker aanbevelen!! Morgen ga ik alweer voor een nieuwe workshop nu maar hopen dat het weer dan ook een beetje mee werkt en niet te raar gaat doen!
Hier komen wat foto's van mijn boekje maar niet allemaal want als je van plan bent de workshop nog te gaan volgen is de verrassing eraf en dat zou jammer zijn toch?
Heb een beetje ruzie gehad met de jute onder de bloem, hi,hi,hi...maar er toch maar onder geplakt, heeft zo ook wel wat vond ik!
 

Hier nog een stukje van een pagina uit het boekje! Deze stempel van Magnolia vind ik echt een schatje.
Ben benieuwd of er al veel van jullie de Aquamarkers in hun bezit hebben!! Ze kleuren fantastisch vind ik. Allemaal een heel fijn weekend!

20 opmerkingen:

  1. Nou Yvonne hij is wel heel erg mooi geworden. Veel plezier morgen en ik kan je zeggen het is een leuke workshop wij hebben hem gisteren gedaan.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super uit Yvonne, al ben ik wel heel errug benieuwd naar de rest hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit boekje, en ja het is altijd super gezellig en leerzaam bij Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit , Yvonne ! Ik wil heel graag ook een keer een WS bij haar volgen ; in het nieuwe jaar. En nee , ik ben nog niet aan de aquamarkers. En dat zal voorlopig ook nog niet gebeuren. Ik houd het lekker nog even bij mijn potloden en stiften....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi is dit zeg. Superrrrr.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er supermooi uit. Ik ben vandaag lekker wezen shoppen bij Angelique.
    Veel plezier vandaag.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer schitterend uit Yvonne! Prachtig gekleurd ook!! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er prachtig uit Yvonne! Heel mooi ingekleurd.
    Fijn weekend.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje! Mooi gekleurd ook! Ik kleur altijd met mijn prismapotloden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, helaas heb ik ze niet maar het lijkt me super om er eens mee te werken.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOi ziet er super uit, ik mag in Januari, Ik ben weer heel aangekomen, maar de laatste 100km was een heleboel sneeuw op de weg(of hadden ze niks gedaan) naja vast wennen voor volgende week, het was weeer gezellig vandaag het was het ritje ondanks de sneeuw weer waard

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Yvonne,

    Ik las net dat je een prachtige Hanglar Stangler stempelset hebt gewonnen. Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Yvonne

    Ik had mijn boekje klaar bij Angelique maar heb er geen plaatjes en bloemen enzo ingedaan want wij gan met oud & nieuw naar een huisje en dan wil ik foto's maken en die erin doen, dus dat wordt wel januari eer het klaar is. Wat fijn dat jullie het ook weer zo gezellig hebben gehad.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gedaan Yvonne, ben benieuwd hoe het boekje er totaal uitziet. Prachtige kleuren.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat heb je mooi gekleurd met de aqua markers , ik ben er nog erg mee aan het stoeien. Ik heb ze afgelopen donderdag bij angelique gekocht
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your coloring on these images is just beautiful!! Very sweet and perfect for the holidays!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Yvonne,
    Haha, wat je laat zien ziet er al erg mooi uit!
    Ik weet hoe de rest gaat worden want ik heb de WS 6 november gedaan, maar ik hou het toch maar lekker bij de distress.
    Ben je al ver gevorderd met het kerstproject van afgelopen zaterdag? Leuk was tie hè!
    Ik had het gisteren klaar maar wacht nog op een beetje zon om te fotograferen dus nog ff geduld :)

    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Yvonne,

    wat leuk dat je me gevonden hebt.
    ik vond de workshop ook erg leuk, heb hem nog niet afgemaakt het is zondag nacht in mn rug geschoten ben naar de dokter geweest en die denkt een kleine spier scheuring in mn rug/zij duurt een dag of 10 dus ben wel wat aan het rommelen maar niet zo veel.
    ik ga lekker even of je blog snuffelen
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Yvonne,

    ik kwam je tegen op de blog van Wilma,leuke blog heb je,en leuke creatie`s staan er op hoor,ik denk dat ik voor de copics ga,ik heb nu de tijd om te oefenen met kleuren,en heb zaterdag bij Angelique al een beetje geproefd,we gaan zo gauw mogelijk de copic workshop bij haar doen.Ik heb vandaag al een mooie kaart er mee gemaakt,maar die mag ik nog niet laten zien,maar hij komt binnenkort op mijn blog te staan.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yvonne! This is such a pretty card! The blue and brown are gorgeous together and such awesome coloring!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne