Pagina's

woensdag 7 september 2011

Seeding Tilda

Vlak voor onze vakantie heb ik nog een kaartje gemaakt voor het Scrap&More blog. Alhoewel jullie deze al hebben kunnen zien op het blog van Scrap&More, had ik deze nog niet hier geplaatst op mijn eigen bloggie.

Is het geen lieve stempel deze Seeding Tilda? Voor deze kaart heb ik het mooie scrappapier gebruikt van Maja Design.


Materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb:
Spellbinders Nestabillitie Reverse Wonky Rectangle, mijn favoriet Nestabillitie omdat alle Magnolia's er zo goed in passen!
De bloem van LR0169 Doily Square van Marianne Design, voor deze kaart niet de Doily zelf gebruikt maar die is echt prachtig!
Seeding Magnolia heb ik ingekleurd met Distress Ink Refills.
Voor de afwerking van de kaart verder nog wat brads, lint, knoopjes, touw en roosjes gebruikt.
Het houten vlindertje komt ook van Scrap&More. Bedankt allemaal voor alle lieve en leuke reacties die ik tot nog toe heb mogen ontvangen!!!
liefs Yvonne






24 opmerkingen:

  1. Gorgeous and beautiful card,love the colours and all your details that you have use.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig lief kaartje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooow wat een geweldig kaartje is dit Yvonne!
    Ben ook helemaal weg van deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje
    hele mooie kleuren ook

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superssss. zo'n heerljke kleuren en ook prachtig ingekleurd! Kun je weer een beetje wennen aan ons kikkerlandje??

    liefs ikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne

    Wat een schatje van een kaart.
    Schitterend mooi gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey naamgenootje,

    Ik vind het een prachtige kaart. Erg leuk effect ook met die eyelets en dat lint er zo doorgeweven.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is nog steed prachtig en dat papier, ik ga er mee bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schitterend kaartje Yvonne!!!! De kleurtjes zo mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje zeg!!!! En wat heb je dat onwijs leuk gedaan met dat lint door die eyelets achter je stempel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart, heel mooi van kleur en mooi versierd! Super gedaan;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toppertje!
    Super gemaakt met prachtige details!!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi kaartje, echt schitterend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!
    Het lijkt zo simpel als je het zo bij een ander ziet hè...... en als je het dan zelf probeert lijkt het weer nergens op.
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat een
    leuk afdrukje heb je gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterend kaartje!

    erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke kaart, Yvonne! Mooi papier en leuke details heb je gebruikt. Vind het gekruisde lint achter het afdrukje zo leuk gedaan.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig, lekker vrolijk in die kleurtjes, en leuke details heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schattige kaart!! En zo leuk met het majapapier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart, prachtige kleur en mooie details vooral het lint is heel leuk gedaan!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje!
    Hele mooie kleuren en je hebt de kaart weer prachtig afgewerkt met alle mooie details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, Yvonne. De details vind ik ook weer geweldig. Wat leuk heb je de lint en eyelets in je kaart verwerkt. En Tilda blijft altijd mooi net als Karen's stempeltjes. :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart, heel mooi gekleurd, mooi papier echt weer schitterend, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Yvonne , wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Zie ik je toevallig as. zaterdag bij Angelique ?? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne