Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Uitdaging Karen's Doodles 79 Sketch 19




Alweer tijd voor een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles. Deze keer weer een superhandige sketch! Uiteraard mag je de sketch spiegelen, draaien etc... zolang deze maar herkenbaar blijft.

Deze keer  geen voorbeeldkaart  van mij maar natuurlijk wel heel veel andere supers mooie kaartjes van mijn collega DT-leden! kijk maar eens gauw op het Nederlandse Uitdagingen blog van Karen's Doodles.
Het leukst is het natuurlijk als je voor deze challenge gebruik maakt van een van de superleuke digi's uit de webshop van Karen! Dus ik zou zeggen dat allemaal gezellig mee!
liefs Yvonne

1 opmerking:

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne