Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Liefs

Wat is het toch ontzettend leuk als je iemand een flesje cadeau wilt geven om deze flessenhanger te maken. Dutch Doobadoo fleshanger label art.nr: 470.713.005. Het scrappapier is van Craftemotions en vind ik zo mooi!

 Op deze fleshanger label kan het Paper Art natuurlijk niet ontbreken. Deze heb ik op kleur gebracht met Copic Markers. 





Hier en daar hebb ik wat Crackle Paint aangebracht. Het uitgestanste papier in het zacht groen is gedaan met een stans van Noor! 


6 opmerkingen:

  1. Wow, super mooi, ik heb hem ook nog niets meegedaan ....maar als ik dit zo zie, moet ik er toch ook eens mee aan de slag.
    Ideaal om cadeau te geven vind ik.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie flessenlabel. Mooie papier in mooie kleuren en leuke details. Zo heb je inderdaad een heel leuk cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Yvonne this is absolutely gorgeous!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige flessen hanger. Heel mooi gedecoreerd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Wat een mooie flessenhanger!!! Heel frisse kleurtjes heb je er ook bij gebruikt!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne