Pagina's

dinsdag 15 juli 2014

Afgelopen zondag heb ik samen met een paar lieve vriendinnen een workshop gevolgd bij Creatief Centrum Heesh van Miranda van den Bosch, Mixed Media Finnabair. Ik ben een groot bewonderaar van het werk van Miranda en wil jullie dan ook graag laten zien wat we gemaakt hebben. Ik heb een foto van mijn 6 maanden jonge kleindochter gebruikt voor dit gave project. 


Heerlijk vind ik het om te werken met structuur pasta's, gesso etc. Op de mooie haardos van Soraya allerlei bloemen, met dank aan Diny voor de extra bloemen om het haar van Soraya bedekt te krijgen, en andere frutsels gelegd. Om het canvas te versieren hebben we een bakje vol met van alles en nog wat gekregen! Daarna alles vast geplakt en bewerkt met gesso. 


Op kleur gebracht met inktsprays. Wat is dat leuk om te doen. Ik heb vrij felle kleuren gebruikt. Deze kun je wat afzwakken met parelmoer spray. Ik heb dat niet te veel gedaan omdat ik wel van lekker veel kleur houd. Als laatste nog wat Inka Gold erop gedaan. 


Ik ben zelf erg blij met het geheel en Soraya's mama vind het gelukkig ook erg mooi. Nu staat het nog even bij mij op de kast maar binnenkort verhuisd het naar mijn dochter.
Ga ik er gewoon toch lekker nog een maken!
Wil je dit ook leren? Je kunt Miranda vinden op haar blog maar ook via facebook!
Ze geeft met regelmaat les bij Creatief Centrum Heesch. Voor 7 september staat er al weer een heel gave workshop gepland!
Deze laatste foto heb ik even bij Diny Sprakel geleend! Diny heeft een leuk verslag geschreven over deze workshop.


Hier zie je ons nog even gezellig aan het werk! Miranda super bedankt voor deze te gekke workshop, mij ga je zeker terug zien!

                               liefs Yvonne

3 opmerkingen:

  1. heel erg mooi geworden, Yvonne, prachtige foto van Soraya!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een kunstwerk Yvonne! Een hele mooie foto van je kleindochter en wat een leuk idee met alle bloemen op haar hoofd. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Wat is parelmoerspray en waar koop je dat? groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne