Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Sweet, small and wonderful


Sweet, small and  wonderful. Prachtige tekst, vind ik, voor een pas geboren kindje. Er is toch niets mooiers dan zo'n klein lief mensje in je armen te mogen houden. Dit kaartje is bestemd voor Jaap Dutchdoobadoo en zijn vrouw, om hem zo maar even te noemen. Ze zijn pas ouders geworden van een prachtige dochter.


Voor de vorm van de kaart heb ik een shape art mal gebruikt. 


De bovenste laag heb ik bewerkt met een masker, Versamark en PanPastel. Zo heb je geen srcappapier nodig en het past altijd bij je ingekleurde afbeelding.


Het stempelafdrukje heb ik ook ingekleurd met PanPastel. Om de stempel af te drukken heb ik Versafine inkt gebruikt, deze inkt heb ik gewoon kunnen fixeren na het inkleuren zonder dat de inkt is gaan vloeien. 


Het papier waar ik op gekleurd heb is fluweelkarton. Echt bijzonder geschikt om op in te kleuren met PanPastel. Bij mij is het in ieder geval favoriet. 



De kleuren PanPastel die ik gebruikt heb.

Achtergrond:
470.0 Violet
430.3 Magenta Shade
430.5 Magenta

Konijntje
780.8  Raw umber tint
780.1 Raw umber extra dark
380.3 Perm. Red tint
380.3 Red Iron oxide

Ballonnen
470.0 Violet
430.3 Magenta Shade
430.5 Magenta

Schaduw
560.1 Phthalo blue extra dark




7 opmerkingen:

  1. A gorgeous card,fab image and details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit ontzettend prachtig gedaan, Jaap en zijn vrouw zullen zo'n mooie kaart zeker waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n mooi kaartje zullen Jaap en zijn vrouwtje wel blij mee zijn.

    Groetjes
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Yvonne!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Yvonne!! Kleuren zijn heel mooi op elkaar afgestemd. Mooi gekleurd en leuke tekst :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaart voor de geboorte van Floor !!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne