Pagina's

vrijdag 14 oktober 2016

Have a magical holiday season!

Hallo lieve bloglezers,

Fijn dat ik vandaag weer een post met jullie mag delen. Altijd weer een leuk moment om naar uit te zien. Het is vast geen nieuws meer dat ik dol ben op stempels, heb al een hele verzameling. Tja en die van Studio Light zijn zo veelzijdig die kun en wil je natuurlijk niet missen! Aan mijn verzameling mogen ze zeker niet ontbreken!



Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een wel heel gave stempelset STAMPBFF149, een set uit de Frozen Forestlijn. Ook in deze lijn is alles weer zo mooi op elkaar afgestemd. Ik heb ervoor gekozen om puur met de stempels uit deze set mijn kaart te gaan maken.


Ik heb de stempel afgedrukt met Versamark, een kleurleuze inkt. Het afdrukje ingestrooid met embossingpoeder en verwarmd met een heat-tool. Dit heb ik gedaan op Oud Hollands papier.


Het inkleuren van zowel de bloemen als de achtergrond,  heb ik helemaal gedaan met de Molotow Aqua Twin markers.


Ook de tekst vind je in stempelset STAMPFF149. Doordat mijn papier schijnbaar nog een beetje vochtig was en ik de stempel al afgedrukt had, beetje ongeduldig, is de tekst wat dikker geworden. Zo zie je maar weer geduld is een schone zaak. Als ik even had gewacht weet ik zeker dat de tekst nog veel mooier afgedrukt was. 


Hmmmm... dacht ik, zo is de kaart aardig maar ik mis nog wat. Daarom heb ik besloten om met een restje op mijn sheet van de Molotow Aqua Markers, waar ik vanaf gekleurd heb, wat te verdunnen en er met een kwastje wat fijne stipjes op te spatteren. 


Dit is dan het uiteindelijk kaartje geworden. 


De formaten van het papier zijn als volgt:
Oud Hollands papier 10 cm x15 cm
Cardstock 10,5 cm x 15,5 cm
Achterzijde  9,8 cm x 14,8 cm


Op de achterkant van de kaart heb ik wat stempelpapier geplakt. Hierop heb ik wat lichte stempelafdrukjes geplaatst, uit dezelfde stempelset. Hier kun je eventueel je tekst opschrijven.
Deze keer heb ik dan ook een enkele kaart gemaakt. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren om ook eens lekker te gaan stempelen!

Ik wens jullie in ieder geval heel veel freubelplezier toe en tot de volgende post. 












1 opmerking:

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne