Pagina's

woensdag 21 december 2016

Christmas cheer to friends so deer

  
Hallo lieve volgers, 

Nog een paar dagen en het is zover, Kerstmis. Ik heb nog even gezellig een kerstlabel zitten maken, die je kunt gebruiken om aan een cadeautje te hangen. Zelf vind ik ze ook leuk om te versturen als kerstkaartje. 

De erg leuke stempel die ik gebruikt heb is van Art Impressions en heet Reindeer Stackers. 


Als eerste ben ik begonnen om alle rendiertjes een laagje te geven met Molotow Aqua Twin 019, brown. Zorg ervoor dat je bij wat kleinere afbeeldingen zoals deze bijna droog kleurt zodat het goed binnen de lijnen van je afbeelding blijft. Ik bevochtig mijn kwastje met wat blendervloeistof en maak deze bijna weer droog aan een stukje keukenrol. Dan neem ik wat van de kleur op. 


Na het eerste laagjes met de bruine kleur heb ik de neus van Rudolph gekleurd en de halsbandjes. Dit kun je met je Squeeze pen doen maar het gaat ook prima met de fijne punt van je Molotow Aqua Twin Marker. 


Als volgende stap ben ik de bruine kleur van de rendiertjes opnieuw op gaan zetten op de delen waar ik het wat donkerder wilde hebben. Op de wangen het ik wat van de rode kleur aangebracht. 


Op de hoeven en de geweien in wording heb ik ook een klein beetje deep black 022 aangebracht waardoor het bruin donkerder wordt. 


De belletjes aan de halsbandjes heb ik met de markerpunt van de 001 primary yellow aangezet. 
Later heb ik voor een heel klein beetje glans deze nog aangestipt met een gele Spica pen. 
Voor de achtergrond de kleuren 013 turquoise en 027 neutral grey.


Na het kleurwerk uitgestanst met een label mal van Crealies, gemat op kraft en voor de afwerking niet veel meer gebruikt dan een belletje, een strikje en een touwtje. Op de neus van Rudolph een klein wit stipje aangebracht met een Molotow Acryl marker, zo ook op de hoeven van deze kleine vriendjes.


Graag maak ik van  de gelegenheid gebruik om iedereen heel fijne Kerstdagen toe te wensen. Ik hoop dat jullie deze door mogen brengen omringd door mensen die van je houden. 

groetjes en ik hoop tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne